Wenecja i Hania Rani

  "Wenecja. Awangarda bez granic" [reż. Michele Mally, 2022]


Dopiero niedawno udało mi się obejrzeć ten dokument. 

Miasto na wodzie, opierające się żywiołowi, skazane na porażkę, a jednak dumnie trwające. Miasto zabytków i zbytków, architektury i muzeów, sztuki i inspiracji, świadek losów Europy od 1600 lat.

Siedziałam w kinie dość blisko wielkiego ekranu, co może nie było najlepsze dla odbioru całego filmu (trzeba było kupić bilet od razu, gdy się dowiedziałam o tej projekcji, mam nauczkę), ale tym większa rozpierała mnie duma. Tak, właśnie duma, gdy mogłam z tak bliska widzieć Hanię Rani, gdy słuchałam, co Hania mówi o tym mieście, sztuce, muzyce; gdy słuchałam jej muzyki.

I tak zapamiętam ten wieczór: Wenecja i Hania.


Muzyki Hani do filmu można posłuchać na przykład na You Tube [KLIK]

Komentarze