Marek Szymański: "Dotykanie świata Marka Kamińskiego. Wywiad-rzeka"

Okładka
"Przypomina mi się fragment twoich pamiętników gdy przywołujesz sen o księgarni, niezwykłej księgarni. [Marek Szymański] 

To było w czasie wędrówki na biegun południowy. W nocy śniło mi się, że wszedłem do dużej księgarni, w której stało wiele regałów z dobrymi książkami. Niezwykłe były ich kształty: książka o starożytnym Egipcie miała kształt mumii, o wszechświecie wyglądała jak wrzeciono, a o miłości jak róża. Wygląd książki świadczył po prostu o jej zawartości. Jakaś miła kobieta prowadziła mnie od regału do regału, a ja byłem zdziwiony, że nie trafiłem tutaj wcześniej. [Marek Kamiński] "


Marek Szymański: "Dotykanie świata Marka Kamińskiego. Wywiad-rzeka". Kamiński Marek Foundation, Gdańsk 2009, 176 s.

Komentarze