Co prawda mój świat to muzyka, ale mam też "moje" książki i filmy...

Fragment z książki "Radiota" jest bardzo krótki, ale wspomniana przez Marka Niedźwieckiego powieść natychmiast trafiła na moją listę do przeczytania...

Okładka
Okładka
"Co prawda mój świat to muzyka, ale mam też "moje" książki i filmy.
Kolos norweskiego pisarza Finna Alnæsa to powieść, słabo znana w Polsce, która w szkole średniej mocno mnie poruszyła. Najkrócej mówiąc, to rzecz o zaniechaniu, o tym na ile ktoś, kto nie reaguje na zło, ponosi za nie odpowiedzialność."


Marek Niedźwiecki: Radiota, czyli skąd się biorą Niedźwiedzie. Wydawnictwo Wielka Litera, Warszawa 2014, s. 302

Marek Niedźwiecki, foto: Wojciech Dorosz/Polskie Radio

Komentarze

  1. Lubię Trójkę i Niedźwiedzkiego, toteż chętnie poznam powieść przez niego polecaną. Jeśli uda Ci się ją dopaść liczę na podzielenie się wrażeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odszukałam "Kolosa" w katalogu mojej biblioteki, więc w poniedziałek powinnam mieć książkę w domu. :-)

      Usuń
  2. Bardzo chętnie zapoznam się z tymi książkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci powiększyłam listę książek do przeczytania. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz